2012-03-10

其實…我毒到入骨

邊個夠我毒~


我對美女既鍾愛,基本上係一個字~濫。
不論任何年代,任何國藉,任何年紀,只要係靚女,我都會留意,甚至會花時間研究。


今日我要揭開我鮮為人知既一面,
係因為我睇左「情迷夢露7天」,感到無比既失望。


我睇既原因係因為我都真係幾鍾意Marilyn Monroe。
奈何,我覺得「情迷夢露7天」個女主角堅唔係0個回事。
但係,我唔想再回想e套戲喇~ 唉~ (對唔住,我錯,我唔應該主動約人睇e套野)


Marilyn Monroe,應該佢既肖像人人都見過,亦唔會陌生。
但係,大多人都應該係「認得」Marilyn ,而並唔係真係感受佢。


以前,我都係「認得」Marilyn,個印象都係停留係佢既玲瓏身段,兼佢0個條反地深既裙。
至於佢個樣,大概片留於朦朦朧朧之間,依稀記得那雙不開不合的眼睛以及永不閉上的嘴巴。


這顆經典的電影巨星,
無人不識,諷刺地佢既戲,睇過既人並唔多。




我鍾意佢始於睇左佢其中一部作品「熱情如火」-Some like it hot (1959)。


我要強調,我睇既原因並非任何一份功課project,
而係因為一個字~「毒」。


當時太好奇佢既魅力所在,而當年BT 係火紅火熱既年代,所以我易如反掌地BT 左,
仲要有埋中文字幕,哈哈!在BT 這個汪汪大海中,為什麼好揀唔揀,要揀Some like it hot,
係因為我從個名覺得佢應該係一套咸片。(係唔係好毒呢)


係睇之前,其實都冇咩太大期待,預計Marilyn, 都係當一名花瓶,戲肉都只不過她在鏡頭前搔首弄姿。


但睇完之後,卻有意想不到的驚喜,而事實上,我剛巧BT了Marilyn 經典電影之一。
當然,Marilyn依舊當一名花瓶,依舊搔首弄姿,但係故事係異常地過癮。
裡面大玩gender performativity ,同埋最後,以喜劇形式包裝了一對同性戀既戀人。1959年同性戀係忌諱,但基於個手法,成功地淡化了而且仲增添幾分笑料。
套戲呢,就唔多講喇,大家自己睇啦。


我係睇完套戲,先留意到Marilyn 係鬼死咁靚~
精緻的五官既深邃又立體,襯在小巧的面孔。
在黑白片中,份外地顯露出她那雙清亮透徹的眼睛。


最令我意想不到的是,原來這個一代Sex Symbol, 在戲中的她卻是一臉稚氣。
即使當年已有三張的她,笑容仍有一份天真爛漫。


睇睇下,其實佢同Andy Warhol 其中一顆Factory girl - Edie Sedgwick 都有幾分相似。








除了意外地發現那張天使的面孔,亦發現不坦露乳的她更見性感。
戲中,她事實上很少大deep v或反地深的打扮,相反地,時常以毛茸茸的皮草示人,我反而更喜歡這個她,突顯她骨子裡的性感。


很記得,她穿上大褸,手提著樂器,丁字腳地站立數秒,再稍伸一伸腳,就係e下,已經捉緊觀眾的心。


很想借e個度鼓勵下大家睇佢既戲,雖則她演技欠奉,但形象搭夠。


從光影下見證這位一代女神如何定下性感指標。


今日毒住咁多先,下星期見~





文: 區比亞
自2010年藝術畢肓生





逢星期五 VAPIN 發佈