2012-04-01

廢up一餐~

唔好意思,連續兩星期甩左稿。

e兩個星期真係忙得撚。

首先,第一忙就梗係《真色》啦。

講開今期復活節既《真色》,真係駛盡哂d人情牌:
有我國兼本土偉大插畫設計師,有畫壇肥鬼之稱 Mr . Lin Kwan Shing,為我地示範及分享用STAEDTLER 既心得。
(題外話:我係一個有腰骨既人,我係唔會麻木地歌頌sponsor。
講真0個句,而家promote 梗0個“abs“ 配方,即係防斷配方,係搵鬼笨,你刨得尖,都係會碎到仆街;另外,abs有兩個系列,一個係聲稱“可擦式“木顏色,用普通擦子膠就擦到不留痕,其實係“你呃人!“ 同一般木顏色一樣,擦完係會淺色左0個d,而且筆質太硬,多蠟,難出色;另一款係“水溶性“ e 個就堅係值得一買,同“可擦式“一樣價錢,logon 24色賣梗60蚊,質地髮軟,同埋好出色,同梗我自己0個盒幾舊水既DERWERT 真係差唔多。)

另外,仲好多謝琪琪姐姐,係訪問前已經做左萬二分既準備,我從來冇試過一個示範係如此的
smooth~拍攝又快,方便埋我排版,真係好開心。邊個係琪琪姐姐?係教畫界既長腿姐姐~如果你想知係乜水,密切留意《真色》。

第二個忙,就係健康喇。e兩個禮拜,一次早退,一次sick leave。
個身體狀況都幾起伏,返工0個時,真係又暈又想嘔,一告左假,就勁精神,仲有d想去玩添。
但係都要睇醫生既。

我睇既醫生,都係由細睇到大。
幾病都好,診斷時間唔會多過5分鐘。
問你咩事,答左就開包藥比你,藥到病除。

而我e位醫生,佢既對答,都令我O咀。

個案一:
我:醫生呀醫生,可唔可以開d唔眼訓既藥比我呀?
醫生:我開哂喉糖比你好唔好?

個案二:
醫生:我開兩日假紙比你好唔好?
我:但我聽日一定要返工禾
醫生:咁你唔想好返,我都唔勉強你既。

個案三:
我:醫生,我唔知點解,病到時不時都想嘔?
醫生:你咳到咁,個口腔唔舒服,梗係想嘔啦,你都要諗下口腔既感受架。
(其實,人體咁多個部位,咁多感受,咁理部位感受0個個部位會唔會負擔好重呢?)

而e個醫生,講說話係冇表情,e下先最令人o咀。


文: 區比亞
自2010年藝術畢肓生






理論上逢星期五 VAPIN 發佈