2012-03-05

做運動的理由

由幼稚園時開始我都是十分好動,只是坐唔定而不是運動。我不喜歡做運動。

我曾經於初中時都嘗試過午飯時衝去球場打波,試左4日,只有4日。之後一段日子都努力尋找自己喜歡的運動,結果都只有踩單車-最簡單,最唔洗用腦既運動。我相信運動同藝術一樣都係可以好好深奧。咁當然我今次想講既就係用運動達至健康咁簡單。

Douglas Gordon, «10ms-1», 1994
一講起唔想做運動,我立即想起這個video installation......很開心於香港見到這件作品。諗番都少少驚。我會記住個影像黎迫自己做運動,不斷重複嘗試起身又跌倒再起身。我因為坐辦公椅坐姿不良以至脊骨偏移,香港好多人其實都有呢個問題....如果唔解決問題,我地將可以拍到呢條片。

做運動啦,辦公室人。

TY:剛剛畢業一年多,正在努力學習做人。
逢星期日刊登 ,下星期講番愛情了。